Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Χύμα Λάδι | Μιλάνε για το blog!!

Μπαίνοντας σήμερα το πρωί στον πίνακα ελέγχου του blog, είδα πως ήρθε πολύς κόσμος από ένα forum που μέχρι τώρα οφείλω να ομολογήσω πως δεν γνώριζα. Στη διεύθυνση αυτήν λοιπόν, λένε για το xymastoladi, αλλά πολύ περισσότερο για το χύμα λάδι γενικά. Αυτό που μου έκανε εντύπωση, είναι πως λένε πως υπάρχει και φτηνότερο λάδι από αυτά που βρήκα, δεν το αποκλείω, αλλά ξέρω κι εγώ; Είναι που είναι χωρίς ελέγχους, έχω και την εικόνα της τιμής από αυτούς που ρώτησα, τι να σας πω, μπορεί άλλοι να το φτιάχνουν και πιο φτηνά. Λες και θα τους ελέγξει κανείς!

Τέλος πάντων, δεν έγραψα για να σχολιάσω τις δημοσιεύσεις, έγραψα για να σχολιάσω πως μιλάνε για το blog σε ένα forum που μου μοιάζει σαν τεχνολογικό. Είμαι πολύ χαρούμενος που υπάρχουν οι συζητήσεις! Βλέπω πως υπάρχει ενδιαφέρον και χαίρομαι! Για όσους ρωτάνε πως ξεκίνησε το blog και γιατί το έχω πάρει τόσο πατριωτικά, τους παραπέμπω στις πρώτες δημοσιεύσεις

Μακάρι όλοι αυτοί που διάβασαν τα άρθρα μου να θέλουν να σχολιάσουν ή και να γράψουν, θα ήθελα να υπάρχουν και άλλες απόψεις! Το mail μου είναι xymastoladi@gmail.com αν θέλει κάποιος να γράφει στο blog.

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα και καλώς βρεθήκαμε! Πήρα το mail σου κι έγινα αναγνώστης σου (με σήμα το αλογάκι).
    Καλή συνέχεια!!!

    Φιλικά, Γιάννης - Ευ αγωνίζεσθαι http://www.efagonizesthe.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα, χαίρομαι πολύ!
    Θα σε βάλω στα φιλικά ιστολόγια!!
    Φιλικά,
    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή