Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2011

Λάδι και θερμίδες | Κορυφαίο το ελαιόλαδο.

Σήμερα θα αναφερθώ στο λάδι και τη δίαιτα. Αν και η απόλυτη θερμιδική αξία του ελαιόλαδου είναι λίγο μεγαλύτερη από τα άλλα λάδια, είναι γεγονός πως είναι πολύ πιο υγειινό από όλα τα λάδια. Γιατί αυτό;

Το ελαιόλαδο είναι από τα πιο πλούσια σε μονοακόρεστα λάδια. Έχει 120 θερμίδες ανά κουταλιά της σούπας, ωστόσο υπάρχει πολύ μικρή αναλογία κορεσμένων λιπαρών. Αντίθετα, το βούτυρο, και δη αγελάδος είναι πλούσιο σε κορεσμένα λιπαρά που κάνουν κακό στην υγεία και προκαλούν εμφράγματα.

Είναι επίσης πασίγνωστο για την αντιοξειδωτική του δράση και για την μη απελευθέρωση κακών (τρανς) λιπαρών κατά του τηγανίσματος. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που ονομάζονται και απαραίτητα λιπαρά οξέα, δεν μπορούν να παραχθούν στο ανθρώπινο σώμα, άρα πρέπει να προσλαμβάνονται από τη διατροφή. Δεν είναι τυχαίο όπως λένε ελαιόλαδο: πηγή ζωής.

1 σχόλιο:

  1. Μάλιστα. Να και κάτι που δεν γνώριζα. Ας το διαβάσουν καλά όσες και όσοι είναι σχολαστικοί με τον τρόπο διατροφής τους και προσέχουν το σώμα τους και πόσο μάλλον αυτοί που κυνηγούν το ιδανικό βάρος .Εγώ είμαι μια απ αυτές πάντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή